Close Encounters

fredag, september 01, 2006

VIPS!!

Og jeg er like overrasket som alle dere!

Plutselig har jeg en blogg, og livet mitt skal, på litt usosial og nerdete måte, brettes ut med alle viderverdigheter. Gled dere (det gjør jeg!) til nye poster hvert skuddår, om korps, damekor og alt det andre spennende jeg driver med.



Det slo meg pluselig: Kanskje ser verden annerledes ut med min utsikt. Utsikten er nord-norsk, absolutt ikke urban, men fra den vill og vakre bygda (og kommunen) Beiarn i Nordland. Vi får se om dette er bloggen hele verden har ventet på!?

Jeg føler meg sterk! Jeg føler meg uovervinnelig!! Jeg føler meg viktig!! Hilser derfor alle lesere med onomatopoetikonet Tjobing! (Lyden av Langbein i det han svelger en supernøtt og blir til Superlangbein, hvis noen lurte.)

Tjihi....klemz (eller hva det nå heter i denne ukjente cyber-vedenen)

5 Comments:

At 8:07 p.m., Blogger Mari said...

Hohohooooo!!! Velkommen inn i bloggerbyen!

m

 
At 12:57 a.m., Blogger Silje said...

JUUHUU!! Endelig oppe og går! Eg fristast og set onsdag i veg mot nordland!

 
At 12:51 p.m., Anonymous Anonym said...

Så fantastisk, Stian!

Gleder meg til åfølge med hva som skjer!

Anna

 
At 11:14 a.m., Blogger Scholiast said...

Dette blir rasende festlig, det føler jeg på meg.. Tjobing selv!

Kan jeg få legge inn en link til deg, eller skal du være hemmelig?

 
At 2:42 p.m., Blogger Scholiast said...

Denne cyber-verdenen heter forresten blogsfæren, for ikke å si blogosphere.. Og her er god plass!

 

Legg inn en kommentar

<< Home