Close Encounters

mandag, september 18, 2006

Grubling, ikke strømbrudd! (For tenk!!)

Har ikke vært strøm-laus og har ikke sovna. Bare lurt veldig på hvordan man sender bilder fra mobilen (Jada, haha, samen har ikke digitalkamera.) til f.eks. mailen min slik at jeg kan skrive om småting i hverdagen OG illustrere! Hvis noen kan hjelpe meg der så blir jeg glad.

Ellers må jeg jo bare si at det er flere bloggere enn jeg som ikke akkurat har skrivekløe, for å si det sånn!



Vil prøve å bli flinkere, men trenger altså litt hjelp!

Timo

9 Comments:

At 3:08 p.m., Blogger Mari said...

Hvem sikter du til samegutt?

m

 
At 9:36 a.m., Blogger Timo said...

Til flere av de som er på link-lista di. (Rart, men jeg bruker faktisk din blogg Mari, som utgangspunkt når jeg skal lese gjennom bloggene. Gammel vane...)

Men spørsmålet var altså hvordan jeg sender bilder fra mobilen til PCen!

 
At 1:35 p.m., Blogger Mari said...

Det kan jeg ikke svare deg på. Det går vel muligens an å bruke noe bluetoth greier. Jeg driver og stresser litt med å finne ut av det samme selv... Håpløst når ikke lillebror er i byen!

m

 
At 9:46 a.m., Blogger Timo said...

Regner med at det går bra hvis man har mail på mobilen, men vet ikke om det er noe jeg selv kan ordne eller Telenor på hjelpe til med!

Kanskje han kan hjelpe meg også!

 
At 2:22 p.m., Blogger Mari said...

Nå har jeg fått det til ved hjelp av en liten usb-bluetooth pinne kjøpt på Claes Olsson...

m

 
At 11:51 a.m., Blogger Silje said...

På min ikkje-altfor-fancy mobiltelefon er det ganske greit. Gjer alt som normalt fram til "send", då kan eg velge mellom "Til telefonnummer" og "Til epostadresse" og "til mange". Velg Epost og legg inn adressa di. Kanskje den samme menyen ligg under "sendingsalternativer" på andre telefonar. Lykke til.

 
At 1:35 p.m., Blogger Timo said...

Likt på min mobil, og den sender meldingen etterpå, men den kommer ikke fram til mailen min!! Noe fundamentalt galt?? Jørund, hvor er du??!!

 
At 12:43 p.m., Blogger Mari said...

Men altså, du kan ikke bruke mangel på bilder (eller kunnskap om overføring av bilder) som unnskyldning til evig tid, Stian... Nå vil vi ha nytt stoff på bloggen!

m

 
At 9:56 a.m., Blogger Timo said...

OK!

 

Legg inn en kommentar

<< Home