Close Encounters

onsdag, september 27, 2006

Anatomy



I går hadde jeg et aldri så lite øyeblikk da jeg så på TV2 og serien som jeg registrerer noen setter svært høyt. (Selv må jeg innrømme at flere av de andre seriene som har gått på samme tid, har virket sterkere på meg. Men det har nå engang blitt slik at 21.40 på tirsdag er TV2-tid.)

I en lunsj-scene med, som vanlig, masse frustrasjon, kunne man i bakgrunnen høre norsk musikk!! Annie med Chewing Gum, en av mine norske favoritter. Ble varm innvendig, på samme måte som når Norge gjør det bra på ski eller på håndballbanen. Nesten en liten tåre. (Neida, joda, neida, joda....)

Sånn kan det gå når alderen begynner å tynge litt, og det er de små tingene som virkelig teller. Må understreke at jeg ikke er kommet så langt at pensjonsalder og fin avføring er viktig, men ble veldig rørt av Kaoskontroll på NRK for noen uker siden.

Skal følge godt med på Grey og gjengen framover, i håp om at flere norske artister (som om jeg har oversikten hvem av de kule, unge som er norske) får sjansen og at en eldre ungdom kan få seg et kodak-øyeblikk på en helt vanlig tirsdag!

5 Comments:

At 10:23 a.m., Blogger Mari said...

Selvfølgelig! Jeg registrerte introen der og tenkte, hm...hvilken sang er nå det, men jeg kom liksom ikke lengre. Var litt for opptatt med å hate dr. Sherperd. Makan til vinglepetter!

m

 
At 10:59 a.m., Blogger Silje said...

Åh fine ting! Magnet har også en god tendens til å dukke opp på serier. Vi likar det!

 
At 11:51 a.m., Blogger Timo said...

Hva heter den julesangen som han synger? Den som er så fiiiiiin!

 
At 10:27 p.m., Blogger Silje said...

Let it snow, let it snow, let it snow...

 
At 11:18 a.m., Blogger Scholiast said...

Nok et program jeg aldri har sett! Dem er det mange av. Enda så mye jeg ser på tv... Men det er alltid en kanal som viser fotball!

 

Legg inn en kommentar

<< Home