Close Encounters

torsdag, januar 18, 2007

Dagdrømmen som ble virkelighet?
















Vi ansatte har akkurat ønsket oss lang ferie til neste år (vet at skolen har laaang ferie fra før), dvs at vinter og påskeferien slåes sammen i skoleåret 07/08. Jeg satt som vanlig litt tilbakelent på møtet og hørte etter med et halvt øre. Tenkte ikke så mye på det, tok ikke stilling liksom. Flere ferier eller lang ferie, var det samme for meg.

Da jeg litt senere sløva litt på nettet var det første jeg søkte opp reiser til Thailand (jfr tidligere post på bloggen om reisedagdrøm). Plutselig slo det meg at jeg for en gangs skyld kanskje kan reise på lang ferie neste skoleår, i vinter/påskeferien. Greit nok at vi har lang sommerferie, men det er nesten aldri mulighet å ta en lengre reise (fra Beiarn) i de kortere feriene, og ferien kan ikke tas ut når som helst. Nå er liksom sjansen der.

Noen som vil være med?