Close Encounters

onsdag, november 29, 2006

Nærkontakt

I helga var jeg, som tidligere annonsert, i Oslo. Jeg traff mange gode venner og hadde det helt topp. Gleder meg til å se dere igjen!

På et av mange kafebesøk fikk jeg Mari til å ta dette bildet:

















Bildet er tatt på Teketohpa (et sted som anbefales på det varmeste). Hvis man myser mye og stirrer lenge, kan man faktisk skimte selveste Marit Larsen i bakgrunnen. Gitar-Marit! M2M-Marit!!

Merker også at hvis jeg myser litt for mye, så ligner faktisk hodet mitt på en kjempebønne.

Ellers hadde jeg kjendis-nesten-nærkontakt på Gardermoen. Sto i samme sikkerhetssjekk-kø som Finn Kalvik og han fra Jakten på kjærligheten. Han mørke vestlendingen som har valgt helt feil dame. Han var veldig brun og hadde vært på utenlandstur. Det skjønte jeg for han hadde nemlig handla på tax free. (Ingenting går som et hus forbi meg!)

Er nesten sikker på at han hadde vært på tur med "den utvalgte", men noen dame var ikke å se. Det har vel TV2 forbudt dem!? Ingen offentlige samkvem før programmet er avsluttet. (Det er vel lenge til den episoden hvor de drar på tur sendes, Mari?)

Lader opp (mobilkameraet) til neste Oslotur. Ingen kjendiser kan føle seg trygge lenger. Se og Hør go home!

7 Comments:

At 11:09 a.m., Blogger Turid said...

Du har virkelig menga deg med kjendisane. Det er kanskje ikkje så mange i Beiarn?

 
At 12:11 p.m., Blogger Mari said...

Hahahahaha! Kjenner jeg er kjempefornøyd med bildet jeg tok! Joda, episoden hvor de drar på tur sendes faktisk neste tirsdag og der var det ikke så rent lite kyssing å spore...

m

 
At 2:45 p.m., Blogger Scholiast said...

Men noe bilde av meg, tok du ikke :( Åja, forresten, jeg er jo ikke kjendis :) Men neste gang du kommer, da blir det bilder!!

 
At 7:42 p.m., Blogger Turid said...

All grunn til å vere fornøgd med bildet, Mari!

 
At 8:11 p.m., Blogger Mari said...

Ja, jeg er dritfornøyd! Mobilen til Stian er virkelig et av de aller beste kameraene jeg har vært borti. Tror jeg gir mitt digitale kamera permisjon og kjøper meg en sånn mobil!

m

 
At 10:52 a.m., Blogger Silje said...

Trudde "jakten på ærligheten" va ferdig ej.

 
At 10:56 a.m., Anonymous Anonym said...

Takk for oppdateringen! Oslo'posten' var savnvet, og når den endelig kom var den jo bedre enn Se og Hør! Fantastisk. Visste ikke at du hadde slike papparazzi-lignende tendenser... Gleder meg til neste tur!

 

Legg inn en kommentar

<< Home