Close Encounters

fredag, september 29, 2006

Skal vi danse?



Dette er en søknad!

Er det noen der ute som kunne være så snill å heve kjendisstatusen min såpass at jeg kunne være aktuell for neste sesong av "Skal vi danse?"? Har VELDIG lyst!

Kjendis kan man jo bli på så mange måter. Vil helst unngå drap, vold og politikk for å høyne statusen min, men er ellers åpen for forslag.

Denne sesongen må jeg nok følge fra sofaen, avslappet og stadig feitere, men neste år kan altså bli helt annerledes. Med din hjelp. Hvis du der ute bare kunne fikse og ordne, trekke i tråder og legge til rette. Stå på!

Ellers må jeg bare si at for min del skal kvelden brukes til å velge ut favoritter og hatobjekter (blir faktisk så engasjert av dette). Alle andre reality-konsepter kan bare dra te sjøss!!

Timo

PS: Denne blogg-posten kan eventuelt også sees på som et helt vanlig spørsmål:
Skal vi danse?

12 Comments:

At 11:19 a.m., Blogger Scholiast said...

Jeg kjenner Knut Nærum, som tilfeldigvis også er min store helt. (Nei, ikke helt tilfeldig, det er derfor jeg kjenner ham..) Hjelper det hvis jeg introduserer dere? Dessverre kan jeg ikke danse selv, har kun danset bryllupsvalsen og det var bare såvidt, så jeg kan ikke ta oppfordringen :( Men det hender jeg danser med barna :)

 
At 12:53 p.m., Blogger Timo said...

Knut Nærum er absolutt en som kunne gjort at jeg nærmet meg toppen i kjendis-Norge!
Bare kjør på!

 
At 2:40 p.m., Blogger Scholiast said...

Knut ville derimot neppe vært med på noe slikt selv...

 
At 3:09 p.m., Blogger Silje said...

Eg har berre sett introen, men eg heiar upolitisk korrekt på distriktsnorges pene jenter; Tone!

 
At 10:19 a.m., Blogger Mari said...

Silje!!!! Madrassen fra Sogndal? Er det fordi dere har klina med samme gutt????

m

 
At 1:13 p.m., Blogger Timo said...

Jeg har definitivt bestemt meg for å heie på han TV2-nøttene-typen og hun russiske!

 
At 5:18 p.m., Anonymous Anonym said...

Heia!

Har desverre ikke så mye å bidra med når det kommer til SKAL VI DANSE debatten - har enda ikke sett et eneste program...snufs. Eller?

Mitt ærend er derimot å gratulere deg med blogg!! Hurra! Det er jo fryktelig morsomt å følge med på... Og så har jeg noe å gjøre på jobb når jeg ikke føler at det helt er tiden for å gå hjem enda. He he. Jeg har ikke opprettet noe web-basert innrapporterings medium for meg selv enda, men kjenner presset...

Du er lagt til på favoritter!

 
At 10:17 a.m., Blogger Timo said...

Ja, kjenn ordentlig på presset! Vi venter i spenning.

 
At 11:26 p.m., Blogger Mari said...

Ja, Martemor! Nå har vi snart venta lenge nok!

m

 
At 6:24 p.m., Blogger Silje said...

Vertfall derfor! Din klineklut!

 
At 9:12 a.m., Anonymous Anonym said...

Kan avsløre at TV2-nøttene har testa madrassa fra Sogndal. Mista all respekt.

 
At 11:49 a.m., Blogger Mari said...

Årh! Det er så utrolig teit! Han er jo så bra!!!

m

 

Legg inn en kommentar

<< Home