Close Encounters

onsdag, oktober 25, 2006

Feiring!!

Feirer med enda en post i dag!

















Jeg feirer at den første snøen har kommet (melislag, ikke de mengdene vi forbereder oss til seinere på vinteren), at jeg nå kan sende bilder fra mobil til e-post (bildet her er tatt med mobilen) og at helga, OG at vi dermed endelig kan stille klokkene våre, nærmer seg med stormskritt.

Mye å feire atså, men viktigst: at jeg nå kan sende bilder og dermed bringe alle litt nærmere livet i Beiarn. (Noe som var intensjonen da jeg startet med blogg.)

Ha en fin onsdag!

15 Comments:

At 10:30 a.m., Blogger Turid said...

Snø! Hutre. Her er det sju plussgrader, og eg fyrer i peisen. Klarer ikkje å forestille meg korleis det blir med minusgrader.

 
At 2:46 p.m., Blogger Scholiast said...

Her er det tre.. Var det i hvert fall i morges (kl 06). Men det er sol!

Jeg gleder meg uansett til å se mer fra Beiarn, lenge siden jeg var der sist...

 
At 2:48 p.m., Blogger Mari said...

Hva er det som er så innmari stas med å stille klokka??

m

 
At 3:00 p.m., Blogger Timo said...

De små gleder! Noe dere osloboere ikke skjønner noe av..

 
At 10:08 p.m., Blogger Turid said...

Sove en time lenger! Hallo, liksom, Mari...

 
At 12:46 a.m., Anonymous Anonym said...

De små gleder e viktige! ...og ein time ekstra på øyra e definitivt noge å feira! Eg ska feira med 'Mørebanan' i Ålesund, he, he - får se kor møje feiring d egentligt bler. Ska hvertfall feira når me endeligt sidde på flyet t New York! Ingen har lyfta ein finger for å få nogen ting i boks siden eg har vært vekke, og med mindre enn to uger te avreise og fint lide planlagt e dårr et stykke arbeid så må gjørrs.. Men, komme eg i mål så får eg hvertfall ein New York tur. Små gleder. :)

 
At 10:22 a.m., Blogger Turid said...

Møre banan er visst heilt fantastisk!

 
At 12:54 p.m., Blogger Mari said...

Vil ikke si en New York tur er en liten glede, Marte-mor :-) Men en time ekstra å sove er ikke å forakte selvsagt! Hadde nok uansett sovet uendelig lenge på søndag, men jeg lover å glede meg over den ekstra timen!

m

 
At 8:39 a.m., Blogger Scholiast said...

Høres deilig ut å sove lenge... Barn skjønner ikke dette med å stille klokken, og sover uansett ikke lenger.. (Men noe straff skal jeg vel ha for at jeg en høst fikk sove 2 timer lenger - 1 i Norge og 1 i England - før EU bestemte at alle skulle stille klokkene frem og tilbake samtidig..)

 
At 9:14 p.m., Blogger Turid said...

Det er ingen problem. Berre sørg for at det er pappaen som skal stå opp på søndag.

 
At 4:04 p.m., Blogger Mari said...

Svarte det til forventningene å stille klokka, Stian?

m

 
At 10:18 a.m., Blogger Turid said...

Kan ikkje svare for Stian, men for meg var det ein kjempesuksess! Klarte til og med det kunststykket å stille Lilly. En höjdare blant all klokkestilling eg har gjort!

 
At 10:38 a.m., Blogger Silje said...

HURRA FOR BILDER!!!

 
At 11:32 a.m., Blogger Scholiast said...

Mine barn hadde stilt seg selv, og sov like lenge som de pleier, dvs. egentlig en time lenger. Usannsynlig, men sant :)

 
At 12:43 p.m., Blogger Timo said...

Jeg har stilt klokka og syntes det var topp! Men fikk ikke sove søndagsmorgen, altså et drawback. Men dyskedaisen så lyst det var i morges!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home